papierbesparingen

  • Robert Dokter

    Hallo iedereen hier,

    Ik ben een stagiair bij Gasunie in Groningen. Ik heb de opdracht de documentafhandeling binnen Gasunie efficienter te laten verlopen zodat er uiteindelijk minder papier nodig is. Dit dient ook gemeten te kunnen worden.

    Heeft iemand nog enige tips?

    Er is al een DIS aanwezig en een intranet.

    Bvd,

    Robert Dokter

  • ete

    nie zwammen

  • Databeest

    Beste Robert,

    Zou je het probleem iets gedetailleerder kunnen omschrijven? Misschien kan ik je een oplossing aanreiken. Is het de bedoeling dat de documentstroom meer digitaal gaat verlopen? Veel succes in elk geval,

    Groeten,

    Erik Dijkstra

  • tom

    zou ik je een presentatie toezenden over een onderzoek die wij gedaan hebben binnen Eldim B.V. stuur svp e-mail adres naar boven gestel adres

    Tom

  • tom

    zou ik je een presentatie toezenden over een onderzoek die wij gedaan hebben binnen Eldim B.V. stuur svp e-mail adres naar boven gestel adres

    Tom

  • gegevensstromen

    Je zow eens kunnen denken aan een gegevensstromen analysetom schreef:

  • John

    Robert,

    Misschien ben je al uit dienst intussen maar goed…

    Kijk hier even voor een snelle indruk van Lexign workflow:

    http://www.outlookforms.nl/wfm.htm

    Is met heel veel te integreren, intranet/internet/Outlook, databses noem maar op .

    ontzettend sterk product.

    John

  • paul

    Beste Tom,

    ik ben ook geinteresseerd in jouw presentatie.

    alvast bedankt

  • Vivienne

    Kijk anders ook eens op www.hotdocs.nl. Een electronische documenten management systeem welke je kunt uitbreiden met een scan module (voor een papier-arm kantoor) en dan in combinatie met de e-mail module! Nooit meer orginele documenten door het bedrijf!!