DMS

  • Trevor

    Hi

    Moet binnenkort voor management een verhaal houden over diverse mogelijkheden en onmogelijkheden van een DMS . . .

    Zoek dus algemene informatie over DMS, wat is het, wat kan het, waarom wel of wellicht waarom niet . . . dus een serieuse afweging van de mgelijkheden. Het plan is verder na de intro van mijn kant, met een werkgroep een keuze te maken . . .

    Onze Situatie:

    * ruimte onderzoek instelling

    * meerdere divisies met hier en daar raakvlakken wat informatie betreft, diversiteit aan soorten documenten (office, openoffice, pdf, cad etc etc)

    * toegang van buiten (veel contact met buitenland) > webbased

    * veel informatie welke snel te doorzoeken moet zijn

    Onze Omgeving:

    * novell netwerk met 150 xp werkplekken

    * 100 linux werkplekken

    * oracle 8i database server

    * citrix omgeving

    * groupwise mail

    mvgrt

    T. Jansen

  • Eric

    Beste Trevor,

    als je me even een mailtje (eric@osict.com) stuurt kan ik je wel wat DMS white papers toesturen van OpenIMS DMS.

    eric

  • Harry Oerlemans

    Zelf ben ik 2e jaars IDM student en ook op zoek naar FUNCTIONELE SPECIFICATIES van elektronische document management systemen.

    Ik kan je (nog) niet verder helpen Trevor maar……

    Het is de bedoeling dat we vanuit een hbo studie een literatuuronderzoek uitvoeren.

    Ik las dit bericht in mijn zoektocht naar info over het onderwerp en dacht dat wellicht de white papers waar Eric het over heeft mij ook zouden kunnen helpen.

    Alle hulp is uiteraard welkom.

  • pim van ekelenburg

    als je nog zoekt…check ons bedrijf eens TOWER SOftware www. towersoft.com/emea of bel mij op 0646204355

    onze EDRMS oplissing is NL talig, webbased, geintegreerd met Novell en GROUPWISE en nog veel meer.

    Prima referenties in Nederland.

    Pim van Ekelenburg