outsourcen document beheer

• Lucas du Croo

L.S.,

Ik ben werkzaam in een klein advies bureau. Wij leveren allerlei documenten op (.doc, .ppt en .pdf) en willen die graag systematisch beheren zodat we ze weer terug vinden.

Wat zijn onze mogelijkheden? Is het aan te raden om een software pakket to kopen of zouden we dit volledig moeten outsourcen?

Als we een software pakket kopen, waar staat een overzicht van de mogelijke pakketen?

Als we gaan outsourcen, aan wie kunnen we dat dan doen?

groeten,

Lucas

• Alex

OpusFlow brengt het pakket OutlookInside op de markt. Dit is een handige en vooral goedkope tool om al je documenten eenvoudig op te slaan en te beheren vanuit Outlook.

Je hebt zo de mogelijkheid om alle documenten te archiveren onder je relaties uit je adressenbestand. Open je het OutlookInside-adreskaartje van bijvoorbeeld een contactpersoon, dan zie je in één oogopslag alle bijbehorende documenten.

Meer informatie over OutlookInside vind je op: www.outlookinside.nl

• Floris Timmermans

Beste Lucas,

ook ik ben momenteel bezig met het automatiseren van een stuk kennismanagement voor een relatief klein adviesbureau. Enige tijd geleden heb ik mijn behoefte-inventarisatie afgerond en ben momenteel bezig met de oriëntatie voor wat betreft applicaties die mij hier bij kunnen helpen.

Ik denk dat ik jou in het een en ander bij kan staan. Hopende dat dit wederzijds kan zijn stel ik voor om eens contact op te nemen om hierover wat informatie uit te wisselen.

ik ben te bereiken op: floris.timmermans@facility.nl

gegroet,

Floris Timmermans

• blubber

Ik dacht afgelopen casual-vrijdag dat ik die afspraak maar zou skippen om me in plaats daarvan in mijn Sports-Utility-Vehicle naar Antwerpen te hurryen en daar 's avonds met mijn date eens lekker te gaan outsourcen…..en het was cool !

• Floris Timmermans

als je niks zinnigs hebt te zeggen moet je je grote bek dicht houden aub!

• blubber

haha zeikerd

• paul

Floris,

ik ben info aan het vergaren mbt document facility management, gericht op make or buy oftewel outsourcing.

wat heb jij te bieden?

• Floris Timmermans

De afgelopen weken heb ik behoorlijk inzicht gekregen betreffende de mogelijkheden voor geautomatiseerd documentmanagement. Tevens heb ik een duidelijk beeld hoe aanwezige informatiestromen gestructureerd dienen te worden. Daarnaast heb ik een behoefte inventarisatie gedaan bij mijn doelgroep.

voor het eventueel bewerkstelligen van contact gelieve mij direct te mailen op:

floris.timmermans@facility.nl

Gegroet,

Floris Timmermans

• Floris Timmermans

De afgelopen weken heb ik behoorlijk inzicht gekregen betreffende de mogelijkheden voor geautomatiseerd documentmanagement. Tevens heb ik een duidelijk beeld hoe aanwezige informatiestromen gestructureerd dienen te worden. Daarnaast heb ik een behoefte inventarisatie gedaan bij mijn doelgroep.

voor het eventueel bewerkstelligen van contact gelieve mij direct te mailen op:

floris.timmermans@facility.nl

Gegroet,

Floris Timmermans

• Vivienne

Paul,

Is HotDocs misschien ook interessant? Kijk op www.hotdocs.nl.