waar plaatsen vacature ?

• bazzzz

Binnen het bedrijf waar ik werk zijn we op zoek naar een hoofd voor de afdeling Post, Documentatie en Archief (PDA). Een van de kerntaken voor deze functionaris is het op moderne leest schoeien van de informatievoorziening binnen ons bedrijf. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het opzetten van een DIS/digitaal archief. Het gewenste werk/denkniveau van de nieuwe functionaris is HBO+.

Vooralsnog willen we de werving van deze functionaris zelf ter hand nemen, zonder tussenkomst van allerlei (dure) adviesbureau´s dus. Nu willen we graag gericht werven onder vakmensen op dit gebied.

Ik heb een aantal vragen en ik hoop dat jullie wat antwoorden hebben.

1. Welke vakbladen waar ik in kan adverteren zijn er ? Door wie worden deze gelezen ? (Archos magazine ken ik al……). Als je ook nog de telefoonnummers van de bladen en hun contactpersonen hebt dan is dat helemaal mooi.

2. Zijn er speciale websites op het vakgebied waar ik kan adverteren (en dan bedoel ik niet monsterboard, intermediair of jobtrack want deze ken ik al en ga hier waarschijnlijk ook gebruik van maken) ? Zo ja, heb je de URL´s voor me ?

3. Vaak hebben HBO-opleidingen eigen vacaturebanken. Je kunt als werkgever hier een vacature aanmelden waarop de opleiding deze verstuurt onder afgestudeerden die op zoek zijn naar werk. Welke vakopleidingen op het gebeied vanm Documentaire Informatievoorziening hebben een dergelijke vacaturebank en hoe kan ik deze bereiken ?

Ik ben zelf nieuw op dit forum en relatief nieuw in de wereld van Documentaire informatievoorziening. Ik hoop dat één van jullie vakmensen mij verder kan helpen. Alvast hartelijk dank.

Groet,

Bas

• Floris Zwartsenburg

Hallo Bas,

Ik heb wel belangstelling in de vacature. Welke vestigingsplaats heeft het bedrijf en wat is jullie bedoeling met een DIS.

Graag zou ik hier meer informtie over ontvangen.

Alvast bedankt

Floris Zwartsenburg

• Egbert

Beste Bas,

Mochten er nog meer vacatures bij komen, dan kun je die bij ons op school (opleding IDM, Hanze Hoge School, groningen) kwijt aan gerda van de molen, zij gaat ook over stagaires en dergelijk. Dit is misschien ook wel interesant voor school en voor jullie. Als je belang hebt bij haar email adres, dan stuur mij maar even een mailtje.

Met vriendelijke groet,

Egbert