Documentaire informatie systemen

• Jos dr

Momenteel ben ik voor een onderzoek bezig met het samenstellen van een lijst van de op dit moment belangrijkste aanbieders/ontwikkelaars van documentaire informatie systemen (of documentbeheersystemen), om vervolgens hun producten te analyseren.

Bij deze wil ik vragen of iemand meer informatie heeft over de huidige stand van zaken op de markt. Bijvoorbeeld een lijst, een top5/top10 of een vergelijking(sterke en zwakke punten) van de belangrijkste ontwikkelaars/aanbieders van documentaire systemen. Alle reacties zijn welkom! Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Jos de Rooy

• Vivienne

Hallo Jos,

Ik ben werkzaam bij BCT The Document Store en ik denk dat wij zeker niet mogen ontbreken in je top 5!!! Sinds 1987 zijn wij al aktief in documenten- en workflow management. Onze produkten Corsa en HotDocs kom je in heel nederland en ook erbuiten tegen. Corsa vooral bij overheidsinstellingen en HotDocs op secretariaten en bij management ondersteuners. Kijk anders op onze webside www.hotdocs.nl of www.bct.nl. Succes en hou me alsjeblieft op de hoogte.

Vivienne

• Patrick

Hallo Jos,

Wij van ForMetis Procesarchitectuur bieden oplossingen waarbij DIS een onderdeel is van een totaal oplossing. M.b.v. deze totaaloplossing bereiken we kosten- en efficiency besparingen tot maar liefst 40 %.

Mocht je meer informatie willen hebben, dan hoor ik dat graag van je. Ik ben te bereiken op tel 0418-572333.

Met vriendelijke groet,

Patrick van der Wijst

ForMetis Procesarchitectuur

• Vivienne

Beste Jos,

En… ben je al een beetje opgeschoten met het onderzoek? Wordt het ergens gepubliceerd? Wanneer?

Met vriendelijke groet,

Vivienne van Leeuwen

• Susanne

Wie kan mij iets meer vertellen over het systeem Post It. Een document beheers/workflow systeem. Dus niet over de gele briefjes!

• Sylvia

Indien je een objectieve lijst wil samenstellen, kijk dan eens op de website van de VIP. Dit is het vakblad voor Documentmanagement.

www.viponline.nl