Oplossingen

• WS

Er wordt maar al te vaak te snel geroepen: software! Dat moeten we hebben!

Dat software wordt gezien als doel i.p.v. tool. Vaak wordt digitalisatie gezien als de oplossing voor de meest voorkomende knelpunten: ruimtegebrek en efficiency.

Naast digitale oplossingen zijn er ook fysieke oplossingen of een combinatie hiervan.

Erg hot een digitaal archief. Maar waarom zou je moeten investeren in een digitale oplossing als je 80% daarvan zou kunnen bereiken met een fysieke oplossing, met de helft aan kosten t.o.v. de digitale oplossing? Het blijft een kosten/baten-verhaal.

• Floris Timmermans

een fysiek kenniscentrum beperkt je in je flexibiliteit, transparantie, toegankelijkheid, mogelijkheid tot up-to-date houden. Geloof me een kast met een zooi boeken er in is echt geen oplossing.

• Floris Timmermans

een fysiek kenniscentrum beperkt je in je flexibiliteit, transparantie, toegankelijkheid, mogelijkheid tot up-to-date houden. Geloof me een kast met een zooi boeken er in is echt geen oplossing. de baten van een digitaal kenniscentrum zijn vele malen hoger en het gerbuik is minder beheerintensief dan bij een fysiek kc.

• Vivienne

Hoi Floris, ik heb daar bijna niks meer aan toe te voegen!

Floris Timmermans schreef:

>

> een fysiek kenniscentrum beperkt je in je flexibiliteit,

> transparantie, toegankelijkheid, mogelijkheid tot up-to-date

> houden. Geloof me een kast met een zooi boeken er in is echt

> geen oplossing. de baten van een digitaal kenniscentrum zijn

> vele malen hoger en het gerbuik is minder beheerintensief dan

> bij een fysiek kc.

• Vivienne

Een geautomatiseerd documentmanagementsysteem, op de juiste manier geïmplementeerd, zal de werkplekefficiency binnen een organisatie doen toenemen met minimaal 35%!

• boe!

vinden jullie jezelf nou ook niet saai??

• Floris Timmermans

ja verschrikkelijk! maar t is gewoon leuk om n beetje interresant over te komen!

moet je ook ns proberen! krijgt je leven maybe nog n beetje zin! (je weet t maar nooit, maybe is dr nog hoop voor je)

• j.kosters

Design a Document Strategy (www.document-strategy.com)

Link al je oplossingen aan de bussiness doelstellingen van je organisatie. garantie voor budget en resultaat.

De titel had eigenlijk moeten zijn

Design an award-winning Document Strategy

Johan Kosters

Seducom

• Helen van Eupen

Vivienne,

Heb je ook bronnen voor de 35% baten die je noemt, die kunnen wij goed gebruiken voor ons onderzoek.

Alvast bedankt,

Helen