Scan & Sorteer vs DocWorks

• Josephine Noah

Voor mijn bedrijf ben ik aan het kijken naar de mogelijkheden om facturen en pakbonnen digitaal op te slaan (dus niet verder koppelen aan het boekhoudsysteem). Ik zit nu te twijfelen tussen Scan & Sorteer en DocWorks Extract. Graag zou ik van gebruikers van deze programma's hun ervaringen willen weten.

Bij voorbaat dank,

Josephine Noah

• Roelof Moorlag

Scan & Sorteer werkt snel en eenvoudig maar de interface is niet erg ‘windows’ en ook de configuratiemogelijkheden zijn beperkt. Ik had graag gezien dat de namen die bij de index-kenmerk-velden staan, aangepast konden worden per archief. Hoe dit bij DocWorks Extract zit weet ik niet, van dat pakket heb ik nog niet gehoord.

Ben je van plan om wat meer uit te geven (en daar veel meer functionaliteit voor terug te krijgen) dan zou je Microsoft Sharepoint in combintie met Kofax Ascent Capture kunnen proberen of zelfs Lexign Keyfile (al dan niet in combinatie met Kofax Ascent Capture).

Mvg,

Roelof

• Patrick Olde Daalhuis

Beste Josephine,

Ik zou je graag willen wijzen op het pakket E-docs. E-docs is een digitaal archiveringssysteem met een windows interface (zie www.e-docs.nl) welke zeer gebruikersvriendelijk en flexibel is. Daarnaast zijn ook maatwerkoplossingen mogelijk.

Groeten,

Patrick

• RetSoft

Sinds 2003 is de interface volledig in Windows stijl. Kijk maar eens op www.retsoft.nl

• Roelof Moorlag

Zou Josephine sinds 2002 al niet tot een keuze zijn gekomen?