documentmanagement

  • R. van de Veen

    Hallo,

    Voor onze organisatie ben ik bezig met een onderzoek naar documentmanagement (kansen, bedreigingen, mogelijkheden e.d). Ik ben werkzaam in de zorg en doe ook wat vergelijkend onderzoek met andere organisaties. Wie is ook werkzaam in de zorg en heeft waardevolle tips?

    We zijn nog in de orientatiefase en moeten beginnen met het structureren/ vastleggen van documenten. Procedures, protocollen, handboeken, zorgregistratieformulieren e.d. We zijn hard op zoek naar een systeem dat structuur kan bieden bij het ordenen van documenten per werkplek/ afdeling.

    Alle tips zijn welkom! Alvast mijn hartelijke dank!

  • Bas de Groot

    Beste meneer van de Veen,

    een collega van mij is werkzaam als DIVer bij een groot medisch centrum. Op dit moment zijn wij beiden bezig met de opleiding SOD II. Ik zal hem vragen contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    Bas de Groot

  • j. kosters

    onafhankelijk advies nodig? Aanbesteding? Procesinrichting? centraal of decentraal scannen?

    Voor meer informatie neem gerust contact op.

  • unitit

    kijk op www.unitit.nl deze verkopen document managament systemen

  • L harmsen

    Beste R. van de Veen,

    Naar aanleiding van een stageopdracht ben ik ook bezig met een onderzoek naar documentmanagement in de

    zorgsector. Hierover moet ik uiteindelijk een advies over uitbrengen. Ik las dat jij daar ook mee bent begonnen

    een klein jaar geleden. Ik weet niet of je het onderzoek al hebt afgerond maar ik hoop dat je me wat tips kunt geven?

    Met vriendelijke groet,

    L. Harmsen

  • mvdhoek

    kijk eens op http://www.dataenarchief.nl