RoadRunner en Software digitaliseren documenten

  • Evert

    Beste lezers,

    Voor mijn afstudeeropdracht “Het digitaliseren van de documentenstroom” bij een logistiek dienstverlener ben ik tegen een vraag aangelopen in de hoop hier een antwoord te krijgen.

    Het bedrijf waar ik afstudeer werkt met RoadRunner van Groeneveld Systems. Omdat veel gegevens van RoadRunner gekoppeld moeten worden aan de gescande documenten heb ik de volgende vraag: Weet iemand welk softwarepakket het beste met RoadRunner samenwerkt? (ik heb iets gehoord over Scansys) maar zijn er nog meerdere paketten?

    Alvast bedankt voor de reacties.

    vr. gr. Evert

  • W. Rademakers

    Hallo Evert,

    Kun je mij aangeven voor welke opleiding je met afstudeeropdracht bezig bent?

    Groet William

    Auteur: Evert (—.speed.planet.nl)

    Datum: 10-04-2007 10:08

    Beste lezers,

    Voor mijn afstudeeropdracht “Het digitaliseren van de documentenstroom” bij een logistiek dienstverlener ben ik tegen een vraag aangelopen in de hoop hier een antwoord te krijgen.

    Het bedrijf waar ik afstudeer werkt met RoadRunner van Groeneveld Systems. Omdat veel gegevens van RoadRunner gekoppeld moeten worden aan de gescande documenten heb ik de volgende vraag: Weet iemand welk softwarepakket het beste met RoadRunner samenwerkt? (ik heb iets gehoord over Scansys) maar zijn er nog meerdere paketten?

    Alvast bedankt voor de reacties.

    vr. gr. Evert

  • Alex Hoosemans

    Hallo,

    Nashuatec werkt al enige jaren samen met Catlogic en dit bedrijf heeft Groeneveld overgenomen. gefuseerd. Wij werken met scanoplossingen die ook aan Roadrunner zijn gekoppeld, en de afhandeling van transportdocumenten niet alleen opslaan maar tevens een vracht gereedmelden in het TMS systeem. Wij hebben hiervoor een uniek concept ontwikkeld wat tevens de facturering verzorgt, en de POD mee stuurt met de factuur.

    Vragen? Neem contact op!