Software voor beheer documenten en Emails

  • Peter

    Als beginnend coach en trainer heb ik veel digitale informatie in een nog ongeordende structuur. Ik ben op zoek naar een gebruiksvriendelijk programma dat mij hierin ondersteund en betaalbaar is. Wie heeft voor mij tips ?

    Hartelijk dank, Peter

  • Onno

    Hallo Peter,

    Kijk eens naar DocsDB. Met het OnLine abonnement voor 35,70 euro per maand (30 euro excl. BTW) kun je al je documenten en e-mails extern opslaan en met behulp van steekwoorden terugvinden.

    http://www.docsdb.nl

    Groet,

    Onno

  • Nienke den Hartog

    Beste Peter,

    Kijk ook eens op www.hyarchis.net of www.breeler.nl

    Document management op grote en kleine schaal.

    Veel succes! Nienke den Hartog

  • kees

    Wanneer het alleen om opslag gaat en geautoriseerd terugvinden via trefworden en documenttype's kun je ook eens kijken op www.welkombijdigifile.nl. Heeeel goedkoop.

  • stratomen

    Ha Peter, het is al een tijdje geleden dat je deze vraag stelde. Desondanks wil ik toch je aandacht vestigen op ons nieuwe product StratoDoc. Speciaal voor bedrijven met 1-50 werknemers hebben we “zoek en vind” software ontwikkeld. Het is snel in gebruik te nemen en handig in gebruik. Kijk rustig eens op onze site en download een gratis probeerversie. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.

    Groet, Peter

    http://www.stratomen.com

  • mr.Q

    Hey Stratomen

    je vroeg om feedback.. goed, weliswaar niet van mij.. maar toch :-)

    je software ziet er goed uit, eigenlijk wel iets dat ik prive ook wel zou kunnen gebruiken.

    maar je pricingsmodel staat me niet aan!

    Maandelijkse fees voor een particulier is niks joh.

    Neem een voorbeeld aan een firma als NetViewer.

    Voor particulier gebruik gratis! Daarmee hopen ze dat er mensen op de zakelijke markt gaan smeken om een tool als de hunne..

    ik zoek nog even verder naar een goedkoper alternatief, of ik blijf nog even met een oude versie van Paperport werken…

    mr.Q

  • stratomen

    Hoi mr. Q. Bedankt voor je reactie. Ik weet dat onze software ook privé prettig is om mee te werken. Maar ja we richten ons op bedrijven. Die hebben er gelukkig wel een klein maandelijks bedrag voor over. Overigens voor paperport moet je volgens mij ook betalen….

    Groet, Peter

    goedkoop digitaal archiveren