Mastercourse Informatiemanagement in Ontwikkeling

  • L. Bouman

    Tijdens de Mastercourse Informatiemanagement in Ontwikkeling komen de grote veranderingen binnen het informatiemanagementveld uitvoerig aan bod. De mastercourse sluit naadloos aan bij de huidige ontwikkelingen waarin ICT en DIV steeds meer in elkaar schuiven. De ontwikkeling van deze zogenoemde Nieuwe Informatiefunctie wordt onder andere in een aantal interactieve workshops verder uitgewerkt.

    Na het volgen van deze opleiding bent u voldoende toegerust om zowel het management als de uitvoerende medewerkers in de organisatie te adviseren op het gebied van:

    • Informatiesystemen

    • Verandermanagement

    • De Nieuwe Informatiefunctie

    Doelgroep

    De mastercourse is bedoeld voor iedereen die in zijn dagelijks werk te maken heeft met digitalisering van informatie en het in elkaar schuiven van de ICT en DIV-werkvelden. Te denken valt aan informatiemanagers, kennismanagers, DIV-adviseurs, coördinatoren DIV, recordmanagers, beleidsmedewerkers of adviseurs informatievoorziening, archivarissen, secretarissen, documentmanagers, ICT-consultants of documentalisten.

    Waar en wanneer?

    De Mastercourse Informatiemanagement in Ontwikkeling zal in april 2014 van start gaan. De colleges vinden iedere vrijdag plaats tussen 9.30-16.30 uur op Erasmus Universiteit Rotterdam, campus Woudestein. De data zijn:

    • 11 en 25 april 2014

    • 9, 16 en 23 mei 2014

    • 6, 13 en 20 juni 2014

    Kijk voor meer informatie over deze mastercourse op onze website: www.erasmusacademie.nl/informatieinontwikkeling

  • Joost van Daalen

    Beste heer of mevrouw Bouman,

    Graag attendeer ik u op een Sticky bericht -bovenaan in de discussielijst van het prikbord waarin staat dat het Forum vernieuwd is.

    Als u daar vragen over hebt zie ik uw reactie wel tegemoet, anders zie ik hopelijk u weer terug in het nieuwe Forum met vervolgmededelingen namens uw bedrijf.

    Ook attendeer ik u op de mogelijkheid tot het plaatsen van links op de startpagina zelf, die ook kosteloos zijn. Hebt u ook behoefte aan officiele advertenties?

    Schroomt u ook dan niet contact op te nemen, daar heb ik ook mogelijkheden. Alleen in dat geval tegen betaling.

    Met vriendelijke groet,

    Joost van Daalen,

    webmaster

  • loka

    Om iets belangrijks te ondertekenen, een soort document, is het niet langer nodig om ergens heen te gaan en alles handmatig te ondertekenen. Ik kan een goede online tool aanbevelen die is ontwikkeld door Pandadoc. Klik hier om snel een elektronische handtekening te maken, op te slaan en vervolgens te gebruiken om verschillende documenten te ondertekenen.